De NVBW heeft adviesbureau Noordam & De Vries gevraagd een ledenonderzoek uit te voeren zodat u uw mening kunt geven over wat u van de NVBW vindt, waar de toegevoegde waarde zit of kan zitten en wat u in de toekomst zou willen qua dienstverlening en inhoudelijke thema’s.

Uw stem laten horen is simpel: vul (in 10 minuten) de online enquête in. Als het goed is heeft u op woensdag 4 september een link ontvangen voor het invullen van de vragenlijst. Binnenkort zal bureau Noordam & de Vries een reminder sturen.

Wij zouden het erg waarderen als u even de tijd hiervoor kan nemen. We streven er daarom naar dat alle leden de enquête invullen. Ook – of misschien wel juist! – als u niet zo vaak naar bijeenkomsten komt, zijn we benieuwd wat u van de vereniging vindt en verwacht.

Alvast hartelijk dank!