Hoewel de online bijeenkomst een mooi alternatief is, missen wij ook, zoals jullie, de netwerkfunctie van onze vereniging. Wij hebben in eerste instantie getwijfeld of we in september een hybride bijeenkomst moesten organiseren, maar uiteindelijk toch besloten om er vanaf te zien omdat wij vinden dat deze geen recht doet zowel aan de ene als aan de andere werkvorm. De vraag was vervolgens: online of fysieke bijeenkomsten in 2020? Hieronder leest u het!

Bijeenkomst 11 september
Gezien een groot deel van jullie aangegeven hebben graag collega’s weer te willen ontmoeten en gezien ook de versoepelingen die deze week zijn aangekondigd, hebben wij besloten om 11 september door te gaan met de al eerder geplande fysieke bijeenkomst! Deze zal bij Kameryck (centraal gelegen tussen Woerden en Utrecht) plaatsvinden. Uiteraard zorgen wij ervoor dat de 1,5 mt regels worden gevolgd en zoals u van ons gewend bent, gaan we er ook voor zorgen dat het weer een mooie middag wordt!
Volgende week volgt de ‘save the date’ met meer informatie en aanmeldlink.

Bijeenkomst 12 november
De NVBW tweedaagse gaan we wel verzetten naar het voorjaar 2021. Graag wel donderdagmiddag 12 november in uw agenda laten staan. Ook in dit geval zullen wij voor een mooi alternatief zorgen, afhankelijk van de dan geldende maatregelen zal dit een fysieke of online bijeenkomst worden. Voor de meest recente berichten over onze activiteiten, houd goed onze website in de gaten.

Heeft u nog vragen of andere suggesties, laat het ons gerust weten.
Wij blijven ons hoe dan ook inzetten voor een professionele en succesvolle vereniging!

Vriendelijke groet,
Het NVBW bestuur