U kunt zich alvast aanmelden voor de NVBW ledenvergadering en masterclass op 12 februari 2020!

De masterclass zal in het teken staan van “De opkomst van organisatienetwerken: van corporatiebestuurder naar netwerkbestuurder”.
Woningcorporaties werken steeds meer samen met andere organisaties aan complexe maatschappelijke vraagstukken, maar deze samenwerking brengt ook bijzondere governancekwesties met zich mee.  Deze doen een beroep op de bestuurskracht van corporatiebestuurders. Wat is de rol van corporatiebestuurders in het besturen van organisatienetwerken? Dit is een van de vragen die tijdens de masterclass centraal zal staan.

Voorafgaand aan deze bijeenkomst gaan wij met Menno van de Velde (bureau Noordam & de Vries)  in gesprek over de uitkomsten van het NVBW ledenonderzoek. We horen dan graag van u hoe wij onze vereniging kunnen blijven verbeteren.

Bent u erbij? U kunt zich alvast aanmelden via deze link

De uitnodiging en het volledige programma ontvangt u begin januari.

Wanneer: woensdag 12 februari
Waar: Postillion hotel, Bunnik