What the hack!?

We zijn gehackt!
Wat nu?

Groot nieuws in 2022: Acht woningcorporaties zijn gehackt door een beruchte groep cybercriminelen.
Een zogenaamde ransomware-aanval waarvoor losgeld wordt gevraagd.
Nu we meer dan een jaar verder zijn, nodigen we je uit om in deze NVBW masterclass mee te worden genomen in de hack. We krijgen inzicht hoe een hack tot stand komt, welk proces er in gang wordt gezet en in welk krachtenveld (van dilemma’s) jij als bestuurder terecht komt.
Meer dan een ervaring rijker vertelt een aantal bestuurders in deze NVBW masterclass hun verhaal en staan zij stil bij de geleerde lessen voor de toekomst. Dit in de wetenschap dat hoe goed je data ook beschermd is, het geen vraag is óf je gehackt gaat worden maar wanneer. Je kunt er maar beter klaar voor zijn.
In het belang van de gegevensbescherming en de digitale samenleving waarin we opereren, een must om hierbij aanwezig te zijn!

Uitnodiging, aanmelding en bevestiging

De uitnodiging met aanmeldlink wordt in de week van 11 april aan de leden toegestuurd.

De bevestiging en het volledige programma ontvang je halverwege mei.

Graag tot dan!
Met vriendelijke groet,
Het NVBW bestuur

Datum, locatie, tijdstip

De zomerbijeenkomst van de NVBW – bestaande ledenvergadering en masterclass – vindt plaats op woensdag 31 mei 2023.

Tijdstip van 14:00 tot 17:30 uur. Aansluitend is de NVBW Zomerbarbecue tot 19:00 uur.

Locatie: Buitenplaats Kameryck, Oortjespad 3, 3471 HD Kamerik